סדנאות לימי הולדת

ארגון מסיבת יום הולדת לקטנטנים שלנו תמיד כרוך באינספור התלבטויות כמו היכן לחגוג את המסיבה השנה, האם לעשות מסיבה גדולה ולהזמין את כל החברים או מסיבה קטנה ומשפחתית, איזו עוגת יום הולדת להכין השנה הזו וכמובן – איזו הפעלה מדליקה תהיה במסיבה ותרתק את כל הילדים?

ההפעלה במסיבת יום ההולדת היא בין הדברים המרכזיים שיש במסיבה, מכיוון שזוהי פעילות כיפית וחווייתית שהילדים מעבירים כמה שעות של הנאה וכיף. אם לילד כבר נמאס מכל אותן אטרקציות והפעלות בנאליות כמו קוסמים, ליצנים או מפעילים שעורכים תחרויות ומשחקים – מומלץ לבחור סדנאות לימי הולדת שיעניקו לילדים עניין ואתגר, וכך כל ילד יוכל להשתתף בהפעלה באופן שווה וייצא עם מזכרת מיוחדת.

סדנת בישול ואפייה לילדים

טרנד תוכניות הריאליטי מעולמות הבישול והאפייה סחף אחריו אנשים רבים, מבוגרים וגם ילדים. לכן סדנת בישול ואפייה היא פעילות מומלצת במיוחד ביום ההולדת, כי אין דבר יותר מהנה מהכנה של מנות טעימות ומיוחדות וגם לשבת יחד ולאכול אותן לאחר מכן.

המפעיל שיגיע לסדנה יהיה שף מקצועי מתחום הקולינריה, והוא ידאג להביא אתו את כל הציוד הנדרש לסדנה כמו עמדות עבודה, סינרים, כלים ועוד. מומלץ לבחור מפעיל המציע סדנה ליום הולדת המותאמת במיוחד לילדים, כך שהוא יהיה בעל רקע וניסיון עשיר בעבודה והדרכה של קבוצת ילדים. ניתן לתאם עם המפעיל מראש בנוגע לסגנון הסדנה המבוקשת, אך כמובן מומלץ לבחור סדנה בה כולם יכינו מנות שאהובות על ילדים כמו פיצות, פסטות, פנקייקים, קינוחים מתוקים ועוד.

סדנת יצירה מעשית

רעיון נוסף לסדנה חווייתית וגם לימודית, זוהי סדנת יצירה מעשית בה כל הילדים יוכלו להכין יחד יצירה מיוחדת ויפה, או שכל אחד מהילדים יכין לעצמו יצירה מדליקה שתישאר לו למזכרת. בין סדנאות היצירה המומלצות לימי הולדת ניתן למצוא סדנת שזירת פרחים, סדנת גבס להכנה ויצירה של מגוון קישוטים מדליקים, סדנת ציור על בגדים כמו חולצות וכובעים וגם סדנה בה ניתן להכין שלטים ומדבקות מקושטות במגוון עיצובים וצבעים כיד הדמיון.

כדי שאתם ההורים תהיו בטוחים כי בחרתם בסדנת היצירה הנכונה, מומלץ להתייעץ מבעוד מועד עם ילד יום ההולדת בנוגע לסגנון סדנת היצירה שהוא רוצה למסיבה, וכמובן גם לבחור את המפעיל של הסדנה על פי המלצות וניסיון קודם שיש לו עם ילדים.

סדנת שוקולד ומתוקים

ילדים אוהבים מתוק. למעשה, כולם אוהבים מתוק, אך לילדים זו חגיגה של ממש. אם גם ילדכם מכור לשוקולד וממתקים מכל הסוגים, הפתיעו אותו עם סדנת שוקולד מתוקה במיוחד ליום ההולדת. במהלך הסדנה הילדים במסיבה ילמדו כמה דברים מגניבים על שוקולד, כיצד מכינים אותו ואיך הוא נראה לפני שהוא הופך לממתק הכל כך אהוב.

לאחר מכן כל הילדים יתנסו בהכנת שוקולד במו ידיהם כמו טבלאות שוקולד ממולאות מגוון תוספות מתוקות, פרלינים קטנים ומלאים טוב, כדורי טראפלס שוקולד מצופים שוקולד וסוכריות ועוד המון ממתקים ומתוקים גדושים בסוכר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here