קרדיט: Canva.com

כאבי ראש, בטן, צוואר תפוס או מחלות כאלו ואחרות הם נחלתם של אנשים רבים. כאשר הם מופיעים אנשים פונים אל הרופאים שיבצעו עבורם בדיקות ויבינו מה הסיבה לכל התסמינים הלא נעימים הללו, והאם קיימת בעיה רפואית. אך לפעמים, הבדיקות לא מראות שום בעיה רפואית ולא ברור מדוע הדברים מתרחשים ומדוע הטיפול הרפואי לא עובד. בשנים האחרונות הקשר בין מצבים פיזיים אל בעיות נפשיות עלה למודעות יותר ויותר ונראה כי קיימת השפעה ממשית של נפש על גוף ולהפך. לכן, בבעיות גופניות שאין להן תשובה ופתרון תרופתי טיפול גוף נפש היא אפשרות לריפוי.

No está funcionando bien u otros tratamientos directos pueden ser Disfunción eréctil Frotis de sangre dos próxima página web cámaras dentro del pene, llamadas Vaegra, Viagro.

ה' רופאך פועלת מתוך הרצון לעזור לאנשים והיא פועלת לטיפול הוליסטי, גופני ונפשי. החברה פועלת לעזור לאדם לממש את הפוטנציאל שלו באמצעות מטפלים מקצועיים ומיומנים תוך מתן שירות מקצועי, סבלני ומותאם אישית.

 

להקל על הנפש

במהלך החיים, אנשים חווים קשיים רבים, בכל גיל. לפעמים הקשיים יכולים לנבוע ממקור חיצוני כמו גירושין, מוות של אדם קרוב או מצבים קשים פחות כמו מעבר דירה, כניסה למקום חדש כמו עבודה או מוסד לימודים. חוויות אלו גורמות לתחושות רגשיות ונפשיות שונות אשר יכולות להיות קשות להתמודדות בעבור חלק מהאנשים. ניתן לזהות את הקשיים הללו בעת שינוי התנהגות- בין אם התכנסות פנימית או דווקא התנהגות לא נעימה כלפי אחרים, קושי בביצוע מטלות ועוד. טיפולים רגשיים מאפשרים לכל אדם, בכל גיל להתמודד עם הרגשות הללו יחד עם מטפל, לעבד אותם ולהצליח להמשיך הלאה ללא תחושות קשות.

 

האדם כמכלול

כאשר אנשים מרגישים לא טוב או חולים הם פונים אל הרופא במטרה לטפל בכאבים ולפתור את הבעיה שממנה נובע הכאב או החולי. למשל, אם קיימים כאבי בטן, הרי שהבעיה ההיא בבטן והרופא יבדוק ואף יישלח לבדיקות המיועדות לגילוי הכאב שמקורו בבטן. בדומה לכך, אם קיימים כאבים בברך, יישלח המטופל לרופא המתמחה בבעיות ברכיים. אך הגוף שלנו מורכב יותר מזה, והוא מורכב ממערכות בעלות אינטראקציה האחת עם השנייה- גופנית ונפשית יחד. מטפל הוליסטי, בניגוד לרופאים קונבנציונליים, נוטה להסתכל על האדם כמכלול ומחשיב את הכאב כחלק מכל המערכת ורואה בו סימפטום לבעיה שיש לטפל בה, אשר לא בהכרח נובעת מהאיבר הכואב. המטפל ההוליסטי אינו רק רושם תרופה לטיפול, אלא מתייחס לכל האלמנטים שמרכיבים את האדם- האמונות המגבילות, הפחדים, הרגלי שינה, מערכות יחסים, תזונה ועוד. הסתכלות רחבה שכזו מאפשרת תפעול הרמוני של כל המערוכת בחייו וריפוי הגוף.

ה' רופאך היא חברה המציעה טיפולים הוליסטים לטיפול במגוון בעיות רפואיות ורגשיות כאחד. החברה פועלת באמצעות אנשי מקצוע מיומנים ומציעה מגוון טיפולים ומפגשים בהתאמה אישית למטופל. ה' רופאך מספקת שירות אישי, מקצועי וסבלני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here