שלושה סוגי התמכרויות שמהן תוכלו להיגמל

התמכרות יכולה לפגוע בכל חלקה טובה בחייו של המכור – מהקשרים האישיים ועד מקורות הפרנסה שלו וכמובן, גם בבריאות הפיזית והנפשית שלו. אלא שרבים מתקשים לעצור את המעגל האינסופי, לשנות את המציאות העגומה שלהם ולשפר את איכות חייהם. בהינתן המסגרת הטיפולית הנכונה, ניתן יהיה לקבל מענה מקצועי בעבור הקשיים וליהנות מהזדמנות לחולל שינוי משמעותי בחיים.

סמים קשים? אפשר גם אחרת

אנשים המכורים לסמים מתקשים לדמיין את החיים שלהם בלי עוד מנה אחת. הם זקוקים לה נואשות, הם מוכנים לשקר, לגנוב ואף לפגוע באנשים הקרובים להם מכל, והם יעשו הכול כדי להרגיע את הצורך ולמנוע את תופעות הגמילה. אלא שיש גם דרך אחרת, ומרכז וילה מטריקס מלווה את המכורים בתהליכי גמילה מסמים קשים. עם צוות מקצועי, עם תוכנית טיפול מותאמת אישית ועם האווירה המשפחתית והמכילה, ניתן להשתחרר מכבליה של ההתמכרות ולשנות את מסלול החיים.

אלכוהול? אפשר בלעדיו

עבור המכורים לאלכוהול, כוסית יין היא רק תחילתו של היום, והם טרודים במחשבות על המשקה הבא שלהם כמעט בכל רגע נתון. הם זקוקים למינון גבוה יותר, הם בטוחים שהמשקה עוזר להם להירגע, ובעיקר הם מרשים לעצמם להתמסר למציאות שנראית קצת פחות מאיימת רגע אחרי עוד כוסית אחת של וודקה. טיפול בהתמכרות לאלכוהול בהחלט אפשרית, וזו הדרך הטובה ביותר להוכיח לאדם המכור שהוא יכול להתמודד עם המציאות גם בלי המשקה.

הימורים? יש דרך להיגמל

אנשים שמתמכרים להימורים לא תמיד מודים בכך. הם בטוחים שיש להם שליטה על הצורך הכפייתי להמר, אבל בפועל הם חוזרים על דפוס ההתנהגות שלהם, מגדילים את הסכומים ומוצאים את עצמם עם חובות אדירים שאין להם כל יכולת לכסות. כך הם מספקים מענה לצורך הבלתי פוסק בריגושים, אבל בדרך הם פוגעים בקשרים הבינאישיים וכמובן – בחשבון הבנק. טיפול גמילה מהימורים, בליווי מקצועי של צוות עתיר ניסיון, הוא אחד הכלים הפרקטיים והטובים ביותר שעומד לרשותו של המכור בדרך להשתחררות מההימורים הכפייתיים.

הפתרון: מכון גמילה

התמכרות לאלכוהול, לסמים או להימורים היא מצב בעייתי שמסב למכורים נזקים כבדים מאוד, ולא רק בשל הפגיעה הבריאותית הנלווית לצריכת אלכוהול מופרזת או בשל החובות הגדולים של המהמרים. הקושי הנפשי, הבריחה מהמציאות, התלות שפוגעת בעבודה ובחיים האישיים, וההתמכרות שמסבה יותר אי-שקט מאשר שלווה ורוגע, כל אלה מחייבים טיפול מקצועי במסגרת מכון גמילה. התוכנית הייחודית של וילה מטריקס משלבת בין שיטות טיפול שונות כדי לספק מענה שלם ואיכותי יותר למכורים, ואתם מוזמנים לעשות את הצעד הראשון כבר עכשיו בטלפון 050-4949696.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here