אם גם אתם רצים אתם חייבים לקרוא על מדרסים לריצה

בין אם אתם עושים הליכות ארוכות, רוכבים על אופניים, רצים בשביל הכיף או באופן תחרותי, מומלץ בחום לרכוש מדרסים המותאמים אישית לכף רגלכם. בגדול? המדרסים יעניקו לכם איכות חיים טובה פי כמה פשוטו כמשמעו. אתם תהיו יותר אנרגטיים, פחות עייפים, השרירים שלכם יתאמצו פחות וכאבי גב עקב חלוקה לא נכונה של משקל הגוף על כפות הרגליים ברוב המקרים ייעלמו כלא היו. ברזולוציות נמוכות יותר ולטווח ארוך יותר, המדרסים יפחיתו משמעותית את הסיכוי לפציעות כגון שברי מאמץ, שחיקת הסחוס, דלקות ברכיים, פריצות דיסק ועוד…

בדיוק כפי שישנם סוגים שונים של נעליים כגון נעלי ריצה, נעלי טניס, נעלי כדורגל וכמו גם כדורסל, כך ישנם הבדלים בין סוגי המדרסים. מדרסים אורטופדיים בכלל וריצה בפרט מחלקים את העומס הנוצר על כף הרגל. בנוסף, הפוקוס העיקרי בנעלי הריצה הוא על בלימת הזעזוע בעת המפגש בין כף הרגל לקרקע, גבר החשוב ביותר למי שרץ באופן סדיר ועל אחת כמה וכמה למי שרץ על אספלט או משטחים קשים דומים. מדרסי הריצה מקלים על שרירי הגוף, תפקודו ויציבותו וכמו כן שומרים על שיווי משקל הרץ. בנוסף, חשוב לדעת כי מדרסים איכותיים ברמה גבוהה יהיו לעד כאלו המותאמים באופן אישי ומכך נובע הדבר שמדרסים שכאלו אינם ניתנים להעברה מאדם לאדם.

מדרסי הריצה עשויים ממספר שכבות מחומרים שונים אשר אחת מהן עשויה חומר רך אך עם זאת צפוף, הוא זה שאחראי על בלימת הזעזועים בזמן האימון. המדרסים מתוכננים כך שייתנו מענה לכל לריצה בטוחה ונוחה אשר לא תגרור איתה נזק לטווח הארוך ואף הקצר והארוך לגופו. מדרס טוב יהיה כזה אשר יתמקד בדיוק במערכת העצבים והשרירים המופעלים בעת הריצה. יחד עם זאת, לצערנו ישנם שרלטנים רבים בשוק המדרסים אשר לא מתאימים בצורה נכונה את המדרס לכף הרגל ובכך מסבים נזק רב ומסכנים את הרצים. על כן, המלצתנו החמה תהיה לעשות חקר שוק קטן ברשת, לקבל המלצות ולקרוא ביקורות לפני שבוחרים את איש המקצוע הנכון.

מישהו לרוץ איתו…

בעזרת המכונה המתקדמת בעולם המספקת תמונה תלת ממדית של כף הרגל בזמן תנועה – בתנאי ריצה, הליכה ועמידה בחברת Kagan FootXpert בניצוחו של רועי קגן, אורטוטיסט בעל הכשרה מאוניברסיטת תל אביב בעל ידע וניסיון רבים אנו נוכל להתאים לכם מדרסים לריצה אשר יתאימו לכף רגלכם בצורה המדויקת ביותר. מיטב ספורטאים מצמרת הספורט הישראלי כבר בחרו, מה אתכם? פנו אל המומחים שלנו ואנו מבטיחים שבתוך זמן קצר אתם תיהנו אפילו יותר מריצה נכונה ובעיקר בריאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here