איך לטפל בגודש באף?

זה יכול לקרות בכל עונות השנה, בפרט בעונות המעבר ומסיבות וגורמים משתנים, אבל תמיד, כשזה בא, זה בא בהפתעה וזה אף פעם לא נעים. אמנם, ישנן תרופות ותרסיסים רבים בשוק, אך יצא מצב שהיינו ללא רכב בשבת והקטנצ'יק הצטנן. אז הפעם יצאנו לחקור כמה מהדרכים הטבעיות לפתיחת אף סתום ולבדוק האם "תרופות סבתא" באמת עוזרות. יצאנו עם כמה תובנות והמלצות.

אותן תרופות הסבתא, מרקחות ומאכלים טבעיים לשיפור במצבים של מחלות וכאבים ידועים עו מימים ימימה. הופתענו לגלות שבחלקן יש ביסוס מדעי והן תורמות רבות למצב. אז עם ידע שהבאנו עוד מסבתא רבא ומהמלצות של סבתות אחרות ניסינו 3 דרכים להקל ולו במעט על הגודש באף ויצאנו מופתעים ביותר, לטוהנ כמובן.

  1. בראש הרשימה ניצב במקום של כבוד מרק העוף הידוע. כבר לפני מספר שנים מחקרים הוכיחו שהמרק המסורתי של הבית היהודי. המרק אשר מכיל נוזלים, מלחים ושומנים טומן בחובו גם מרכיבים אנטי-דלקתיים ומעכב את התפתחות סממני השפעת כגון: חולשה, עייפות, כאבי ראש וכמובן, נזלת וגודש באף.
  2. הוא בעל השפעות אנטי-ויראליות, אנטי פטרייתיות, אנטי מיקרוביאליות. הוא מוריד סיכון לטרשת עורקים, מוריד לחץ דם גבוה, נלחם באומץ בטריגליצרידים ואפילו מונע סוגים שונים של סרטן. כן, אנחנו מדברים על השום החריף והאהוב. אכילת שום חי או צריכה שלו בקפסולות ותוספי מזון מוריד את משך השפעת הצינון ביממה שלמה. השום מכיל "אליצין", אמנם זה החומר האחראי בין היתר לריח החריף אשר השום מפיץ אך יחד עם זאת יש לו השפעות מקלות ביותר על זיהומים וגודש בדרכי הנשימה.
  3. אדים של טיפות שמן אקליפטוס מסייעים ביותר בפתיחת אף סתום ודרכי הנשימה. כמו כן, טיפות האקליפטוס מועילות מאד במקרים של אסטמה ומחלות ריאות כרוניות על ידי כך שמחסלות את חיידק הסטפילוקוקוס אשר אחראי למחלות אלו.

זבנג וגמרנו!!!

אז כתבנו על "תרופות סבתא" ותרומתן בהקלה על נזלת וגודש באף, אך כאמור, עדיין מדובר בהקלת המצב ולא בפתרון הבעיה. חברת ביומד – JR אשר נוסדה בשנת 2009 יצחקי רוטמן ומתמחה בייבוא ושיווק תרופות. מר יצחקי מביא עמו 28 שנות ניסיון בתחום הפארמה. החברה משווקת את סדרת ה – FLO, ערכות שטיפה לאף ולסינוסים שאינן מכילות רכיבים תרופתיים וללא חומרים משמרים. פנו אלינו לעוד ייעוץ ומידע ותחזרו לנשום לרווחה בזמן הקצר ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here