טיפול ביתר לחץ דם

אם אתם כבר סובלים מיתר לחץ דם, אתם בטח גם מטופלים תרופתית, לפחות בתרופה אחת אם לא בכמה.

קיים גם פתרון אחר לטיפול ביתר לחץ דם, אך לפני שארחיב עליו, אני רוצה להקדים ולספר שיתר לחץ דם הוא תוצאה של לחצים מצטברים בגוף. ביניהם: רעלים, קרינה, מצבים רגשיים שנראה שנפתרו או חלפו, טיפולי שיניים ישנים, כאבי גם תחתון וצוואר. יש עוד, אבל נעצור כאן.

למעשה, כשניגשים לטפל ביתר לחץ דם יש לשאול מדוע הגוף לא מווסת נכון את רפיון / כיווץ העורקים בגוף, את המלחים ואת החומציות.

אל הנושאים האלו אנו פונים כאשר אנחנו באים לטפל ביתר לחץ דם והטיפול בהם מתבצע באמצעות המערכת המווסתת הכי גדולה בגוף – מערכת העצבים האוטונומית.

כאשר אנחנו מטפלים ביתר לחץ דם, המטרה היא להביא את מערכת העצבים האוטונומית לתפקוד הרמוני, מתואם וגמיש.

בדרך כלל אצל אנשים עם יתר לחץ דם קיים פוטנציאל חשמלי גבוה מדי באחד מצברי העצבים של מערכת העצבים האוטונומית. פוטנציאל חשמלי פתולוגי גורם לכך שהעצב לא מווסת נכון את תפקוד האיברים סביבו ויוצר כאוס של סיגנלים אל מערכת העצבים המרכזית. הכאוס הזה מוביל לשלל בעיות, שאחת מהן היא יתר לחץ דם.

באמצעות אבחון קצר ולא חודרני בקליניקה ניתן לברר מהו מצב הפוטנציאל החשמלי של כל אחד מצברי העצבים בגוף ואיזה מהם הוא זה הגורם לבעיה.

עבורי, כרופא סיני, המידע הזה הוא קריטי: אם יש פוטנציאל חשמלי פתולוגי באחד מצברי העצבים הדיקור לא יעבוד. העובדה הזו ידועה הן מן הניסיון הקליני המצטבר והן מתוך מחקר שנעשה בסין.

הטיפול מתבצע על ידי אות חשמלי המועבר לצֵבר העצבים הנבחר כדי לגרום לו לעבוד נכון מבחינה פיסיולוגית: הטיפול בשדות החשמליים מאפשרים לצבר העצבים שנמצא במצב פתולוגי משך זמן של כעשרים דקות בו הוא נמצא במצב תקין ויכול להתרחש בתא חילוף חומרים תקין. כך זה מתבצע במשך מספר טיפולים בקליניקה, עד שנוצר שינוי משמעותי בתא ואין צורך יותר להפעיל עליו יותר מניפולציה של שדה חשמלי.

על פי רוב הטיפול בשדות חשמליים בלבד פותר בעיה של יתר לחץ דם.

השינוי וההטבה צפויים בתוך שלושה עד ארבעה טיפולים. את התוצאה הסופית ניתן להעריך בקליניקה באמצעות אבחון חוזר, כי כמו שאמרתי, יתר לחץ דם הוא תוצאה של הצטברות של לחצים ומתחים בגוף ואינו בעיה בפני עצמו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here