מיתוסים על שאיבת שומן

יש מיתוסים גדולים בנוגע להרזיה ובין היתר גם כששואבים שומן. יש שיטות שונות לרזות וכשמתקבלת התוצאה הסופית עדיין יש בכל זאת מקרים של כיסי שומן ומקומות שאינם מושפעים מהדיאטה.

שאיבת שומן נועדה כדי לתת את הפיניש האחרון ואת התיקונים שנחוצים לא רק אחרי הרזיה אלא גם בניתוחים ומצבים שונים שהם נקודתיים. זהו אינו ניתוח שמחליף תכנית הרזיה אלא מתקן אסתטית מה שמפריע לכם.

במאמר זה נשפוך אור על הנושא אשר זוכה לביקוש עולה בעידן הרשתות החברתיות בו האסתטיקה והיופי נהפכו להיות רלוונטים מאי פעם.

מה צריך לדעת על שאיבת שומן?

הניתוח נעשה לפי מצבכם הרפואי, משקלכם וכמות השומן שיש לשאוב ומיקומה כמובן. משתדלים לעשות שאיבה כזאת מבלי לגרום לדלדול העור יותר מדי כדי לא להצטרך גם ניתוח מתיחה או תיקון עודפי העור. כך שזה נכון לאנשים לא בוגרים מאוד שעורם גמיש. עם זאת, שאיבת שומן משמשת מנתחים פלסטיים גם בשילוב עם ניתוחי שחזור הגוף לאחר הרזיה גדולה.

זה נעשה כאשר יש עוד קצת שומן שכבר לא ירד בשיטות המקובלות וכדי לעצב טוב יותר את צורת הגוף מחדש. הכל לפי המקרה ולפי מצב המנותח. אפשר לנתח גם לאחר גיל 40 כמובן, ולהסיר עודפי עור. קחו בחשבון שכאשר עושים זאת מתייחסים לכל המכלול.

מתי לא שואבים שומן?

אם סובלים מעודף משקל גדול מאוד לא שואבים שומן משום שזה גורם לסיבוכים. את הניתוח עושים רק בישורת האחרונה כשלא נותרו עוד הרבה שומנים ורוצים כבר לסיים זאת. יש לדעת כי ניתוחים כאלה מסירים תאי שומן ממקומות מסוימים אבל אם לא ממשיכים לשמור על המשקל ועל תזונה נכונה משמינים במקומות אחרים שבהם יש עדיין תאים כאלה. כך שלא מדובר בפתרון פלא שפותר את בעיית השומן בכל הגוף לכל החיים.

מה עושים בניתוח עצמו?

הניתוח נערך לאחר צום אכילה ושתייה, אחרי הפסקת עישון ושתיית אלכוהול. כדאי לדעת שיש אנשים שהעישון שלהם משפיע על הניתוח ולכן יש למסור לרופא הכל על אורח חייכם ולא להסתיר דבר. תרופות יילקחו בהתייעצות עם הרופא כי יש כאלה שאסור לקחת. יש להתכונן לתקופה שלאחר מכן על ידי קניית חגורת לחץ בצורת מחוך שתלבשו אל מקום הניתוח. הרופא יסמן את המקומות שמהם ישאב כשאתם עומדים. שאיבת השומן תיעשה בשכיבה ולאחר הרדמה מקומית. אם מדובר בשטח גדול והסרת עור ההרדמה תהיה כללית.

מאיזה איזורים נהוג לשאוב שומן

המקומות הפופולרים ביותר לשאיבת שומן הם:
1. שאיבת שומן מהבטן – זהו המקום הפופולרי ביותר ממנו שואבים שומן.
2. שאיבת שומן מהירכיים – זהו האיבר אשר נמצא במקום השני בפופולריות שלו.
3. שאיבת שומן מהישבן – זהו האיבר השלישי בפופלריות שלו.

מעוניינים לשאוב שומן מאחד האיזורים בגוף? אתם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של מרפאות ד"ר וולף ולהתרשם מהניסיון הרב שיש לו, או התקשרו עכשיו ל-03-3762701

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here