credit PIXABAY

מהן כמה מתרופות הסבתא הנפוצות ביותר?

תרופות עממיות משמשות לטיפול עצמי ולטיפול באחרים. הם מיוצרים בדרך כלל על ידי ערבוב עשבי תיבול, צמחים או חומרים טבעיים אחרים. כמה מהתרופות העממיות הנפוצות ביותר הן תה, דבש, כורכום ומיץ לימון.

ריפוי-כל: אנשים רבים מאמינים בתרופה-כל שיכולה לשמש לטיפול בכל מחלה. זה כולל תערובת של עשבי תיבול, שורשים ופירות יער מעורבבים עם מים או אלכוהול כדי לחזק אותו.

דבש: דבש שימש כתרופה עממית עוד מימי קדם בשל תכונות הריפוי שלו. הוא נחשב יעיל במיוחד לטיפול בפצעים וכוויות מכיוון שהוא עוזר להאיץ את תהליך הריפוי על ידי מניעת הדבקה של זיהום וכן מקדם צמיחת רקמות.

כורכום: כורכום הוא צמח ממשפחת הג\'ינג\'ר ששימש כתרופה עממית במשך מאות שנים. בדרך כלל מערבבים אותו עם מים כדי ליצור תרופה נוזלית אנטי דלקתית לדלקת פרקים, שיגרון וכאבי פרקים.

מיץ לימון: מיץ לימון יכול לשמש כחומר ניקוי ביתי, אך יש לו גם סגולות מרפא שיכולות לסייע בטיפול בכוויות הוא משמש לעתים קרובות כתרופה עממית לדלקות עיניים, כאבי גרון וכאבי שיניים. שמן אתרי Cajeput: שמן אתרי Cajeput מופק מהעלים והגבעולים של עץ הארז. יש לו תכונות אנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להרוג חיידקים ולהקל על כאבי בטן, צרבת ודיספפסיה.

מרכיבי תרופות הסבתא המובילות והמוכרות ביותר

תרופות סבתא הן התרופות הביתיות הטבעיות המוכרות והמשומשות ביותר. בימים עברו הם הועברו מדור לדור על מנת למנוע מחלות ותחלואים. כיום, הם משמשים אנשים רבים ברחבי העולם בשל יעילותם.

  • חומץ תפוחים
  • מיץ לימון עם דבש/מולסה/סוכר
  • תה שורש ג'ינג'ר לכאב גרון
  • דבש ומים חמימים לשיעול

שמן זית לאקנה תרופות הסבתא הן התרופות הביתיות הטבעיות המוכרות והמשומשות ביותר. בימים עברו הם הועברו מדור לדור על מנת למנוע מחלות. כיום, הם משמשים אנשים רבים ברחבי העולם בשל יעילותם.

מהן תרופות סבתא, מהן ההשפעות שלהן ואיך מכינים אותן?

אחד מסוגי התרופות הפופולריים ביותר המשמשים סבתות הוא תרופות הומיאופתיות. אלה מוכנים מחומרים טבעיים ואין להם תופעות לוואי ידועות. כמה סוגים אחרים של תרופות כוללים עשבי תיבול, ויטמינים ומינרלים כגון אבץ, ברזל או מגנזיום. . כמה עשבי תיבול פופולריים להצטננות כוללים בוסווליה ושורש ליקוריץ. סמבוק שימש לטיפול ולמניעת זיהומים, הצטננות ושפעת. עשבי תיבול אחרים שעוזרים לגודש כמו טימין, מנטה או חתול ניתן לקחת כתה או להכין סירופ שיעול על ידי הרתחה עם מים ודבש.

טיפים להכנת תרופות צמחיות משלך

זה לא קשה להכין תרופות צמחיות משלך. כל מה שאתה צריך זה קצת ידע ואת המרכיבים הנכונים. הדבר החשוב ביותר בעת הכנת תרופה צמחית משלך הוא להיות יצירתי ולהיות מוכן להתנסות. כדאי גם לזכור שאולי אין תרופה לכל דבר, לכן חשוב לחשוב באיזה סוג מחלה אתה מנסה לטפל. חלק מצמחי המרפא יעילים יותר למחלות מסוימות מאחרים, לכן חשוב לערוך מחקר על הצמח שבו אתה מתכנן להשתמש לפני תחילת התרופה.

באתר תרופות סבתא תמצאו מגוון רחב של מידע בכל נושא תרופות סבתא ותרופות ביתיות טבעיות באתר  https://www.trufotsavta.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here