קרדיט: Canva

אבחון פסיכיאטרי הוא תהליך בו רופא פסיכיאטר מציג מגוון שאלות ובוחן את ההיסטוריה הרפואית, הנפשית והחברתית של המטופל. התהליך כולל העמקה במצבי רוח ובמצבים נפשיים שונים, מעקב על תרופות נוכחיות והיסטוריית טיפול, וכן תקופות אישיות וחברתיות חשובות. הפסיכיאטר עשוי גם לבדוק את המצב הנוירולוגי ולבצע בדיקות גופניות כדי להבין את המחלה ממנה סובל המטופל וכן להבין את השפעתה על המטופל, כמו כן הפסיכיאטר עשוי גם להשתמש בכלים דיאגנוסטיים נפוצים כדי לאבחן את המחלה הפסיכיאטרית של המטופל. בתום תהליך האבחון, הפסיכיאטר עשוי להמליץ על טיפול מתאים כמו תרופות, טיפול פסיכותרפי או טיפול משלב ביניהם. האבחון הפסיכיאטרי הוא הליך חשוב והכרחי בטיפול במחלה או באבחון של המחלה ובדיקתה, וזאת על מנת לדעת בצורה טובה יותר מהי המחלה ומהם התסמינים. למעשה, אבחון טוב יעזור לטיפול טוב ומדויק יותר למטופל, ויגדיל את הסיכוי לשיפור במצבו. על מנת לבצע אבחון פסיכיאטרי איכותי תוכלו לפנות לד"ר אביתר שגב אשר מאמין ביחס אנושי, מכבד ואמפתי. ד"ר אביתר למד בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, והוא מוסמך במנהל עסקים עם התמחות ביו-רפואית בהצטיינות יתרה. ד"ר שגב הוא סגן מנהל רפואי מחוזי, ניהל בעבר מרפאות לבריאות הנפש בקהילה, ומוכשר התוכנית לפסיכותרפיה אנליטית-יונגיאנית. ד"ר שגב מאמין בהקשבה למטופלים שלו ובעשיית הטוב ביותר עבורם, על מנת לשפר את בריאותם ואיכות חייהם. ד"ר שגב מבצע הערכה יסודית, ובונה תוכנית טיפולית מסודרת בהתאם להמלצות העדכניות בתחום.

רופא מוסמך לטיפול תרופתי

על מנת למצוא פסיכיאטר ברחובות, יש להבין תחילה מהו פסיכיאטר. פסיכיאטר הוא רופא מומחה שמתמחה באבחון, הערכה וטיפול במגוון רחב של מחלות וסימפטומים נפשיים, כגון הפרעות במצב הרוח, הפרעות חרדה, הפרעות אכילה, הפרעות טראומה והפרעות טורדניות-כפייתיות. כמו כן, הפסיכיאטר עשוי לאבחן מצבי רוח ומחלות הנובעים מגורמים פיזיולוגיים. הפסיכיאטר עשוי להמליץ על דרכים שונות כדי לטפל במטופלים, לדוגמה פסיכותרפיה דינמית או תמיכתית, תרופות פסיכיאטריות, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, מיינדפולנס ועוד. הפסיכיאטר מטפל בצורה אישית בכל מטופל ומציע תוכניות טיפול מותאמות אישית על פי ההמלצות העדכניות בתחום. על מנת למצוא את הפסיכיאטר המומלץ ברחובות יש לוודא את הניסיון שלו ואת הגישה של המרפאה.

פסיכיאטר – כיום עזרה נפשית היא דבר מקובל

המילה פסיכיאטר עלולה להרתיע אנשים רבים הזקוקים לעזרה. זו אחת הסיבות בגינן כדאי לפנות לפסיכיאטר אשר משתדל להכיל את המצב, יודע להתמודד עם מגוון רחב של מצבים ומשברים וניגש אליהם אליהם בצורה מתאימה. לשם כך תוכלו לפנות לד"ר אביתר שגב אשר ניהל בעבר מרפאות לבריאות הנפש בקהילה, מוכשר התוכנית לפסיכותרפיה אנליטית-יונגיאנית, והינו בעל ניסיון רב שנים בהפרעות חרדה, הפרעות במצב הרוח, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות OCD, ופסיכוזות. ד"ר שגב מאמין בראש ובראשונה ביחס אנושי ואמפתי. כיום הוא מקבל מטופלים במרפאתו הפרטית מְמַלְּלָא. לפרטים נוספים חייגו 055-2774685 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here