קרדיט PIXABAY

איזה מראה מרהיב לראות את עלי העצים מזהיבים לאט לאט בסוף הקיץ עד שהם נופלים בסתיו… אולם כאשר השיער שלך סובל גם כן מנשירה כמו העצים, התמונה הופכת פתאום להרבה פחות פואטית!

ואכן, בשינויים עונתיים משמעותיים, כלומר בסתיו ובאביב, השיער נוטה להיחלש וליפול.

אל דאגה, זו תופעה נורמלית וטבעית! אז מה הסיבות? ומעל לכל, איך להגביל את נשירת השיער העונתית הזו?

מהן הסיבות לנשירת שיער עונתית?

נשירת שיער עונתית יכולה להיות קשורה למגוון רחב של גורמים שונים:

בקיץ, השמש, מי הים והחול נוטים לפגוע בשיער. אלה הופכים שבירים יותר ונעלמים בהדרגה. עם זאת, לשיער פגום יכול לקחת מספר שבועות עד מספר חודשים לנשור… הנפילה שלהם מתרחשת לרוב בסתיו.

השינוי בבהירות פועל גם על הורמונים. עם זאת, לאחרונים יש השפעה ישירה על התקרחות.

עייפות, מתח או הלם פסיכולוגי הם כולם טריגרים לנשירת שיער. עם זאת, הסתיו הוא עונה שמתאימה למצב זה. שאר החגים מפנים את מקומם ללחץ של פתיחת שנת הלימודים. אורך היום פוחת על ידי הדגשת העייפות.

לבסוף, שאריות מסוימות, כגון חול, עלולות לעכל את הקרקפת. במקרה זה, הם מונעים מזקיקי השיער לנשום כראוי, תוך פגיעה בהתחדשות התאים בקרקפת. ההשלכות של תשניק נימי זה מורגשות כמה שבועות לאחר מכן, בסתיו.

איך לנהל את הסתיו העונתי?

נשירת שיער עונתית לעולם לא תעלה על יותר משלושה חודשים. יתרה מכך, כדי להגביל את אובדן זקיקי השיער בתקופה זו, ישנם פתרונות רבים.

חוסרים תזונתיים אחראים גם לנשירת שיער. עם זאת, אנשים רבים עושים דיאטה קצרה באביב… הקפידו לשמור על תזונה מאוזנת, גם תוך כדי התבוננות בגזרה שלכם!

טיפול מקומי

עדיף להשתמש במוצרי הזנה ולחות, וגם בשמפו עדין, קרוב ל-pH הטבעי של העור. אלו מחזקים את סיב השערה ומנקים את השיער מבלי לתקוף אותו. טיפולים מסוימים, בצורת אמפולות או מסכות, יכולים גם לקדם מיקרו-סירקולציה בקרקפת. בכל מקרה, ולא משנה מה התקופה בשנה, מומלץ להבריש את השיער מדי יום כדי להיפטר מכל החלקיקים החונקים. עדיף גם לשטוף אותם במים פושרים או קרים. הימנע גם מתסרוקות אגרסיביות מדי ומייבוש מכה.

תוספי מזון

מכיוון שנשירת שיער עונתית קשורה לרוב לחוסרים או להתקפי עייפות קטנים, אל תהססו לצרוך תוספי מזון ולהעדיף תזונה בריאה ומאוזנת, כמו גם מנוחה. העדיפו מרכיבים עשירים בויטמינים A, E, F ו-B, חומצות שומן, חומצות אמינו ויסודות קורט כמו נחושת, ברזל ומגנזיום. כל המרכיבים הללו משפרים את צמיחת השיער וחוזק. הם גם נכנסים להרכב הקרטין ומונעים בעקיפין נשירת שיער.

במידה ויש לכם דלקת בעור הקרקפת מומלץ לעשות שימוש בשמפו אגיספור שימו לב שמדובר בשמפו המצריך מרשם רופא.

טיפול MesoLED

MesoLED יכולה להיות גם בעלת ברית חשובה בטיפול בשיער. על ידי זריקות קטנות בגובה הקרקפת, הוא מביא לזקיקי השיער צרור שלם של חומרים מזינים, ומסייע בייצור המלנין והקרטין. טיפול MesoLED מורכב מהזרקת מיקרו-נוטריינטים, נוגדי חמצון, קרמי לחות, ויטמינים, מלחים מינרלים וחומצות אמינו לדרמיס. לאחר מכן ניתן לעורר את כל העניין על ידי חשיפה לאור LED. לפיכך, ניתן לשפר את ההשפעות של קוקטייל מזין זה.

PRP

לבסוף, טיפול PRP יכול להיות חלופה אחרונה נגד נשירת שיער עונתית. הפרוטוקול מורכב מנטילת בדיקת דם, לאיסוף טסיות הדם והזרקתן בצורה מרוכזת יותר לקרקפת. טסיות הדם משפרות את התחדשות הרקמות בגולגולת ומהוות גורם גדילה מצוין המסייע בייצור שיער חדש.

As a result of Viagra for women effects in the body, such hypoactive sexual desire as vaginal dryness, decreased sensitivity, pain during the sexual act, poor sexual motivation are addressed and eliminated.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here