ההורים סיעודיים? הנה כמה אביזרים שיאפשרו להם אשפוז ביתי בטוח

השהייה במרחב הביתי האהוב והמוכר תורמת רבות לתחושת המסוגלות, העצמאות והערכה העצמית של הורה קשיש הנתמך סיעודית. בביתו הוא מרגיש בנח, הוא לובש את בגדיו ומצליח לשמור על הרגליו, וכאשר הוא יוצא החוצה הוא חוזה בנוף שליווה אותה במשך חייו. לאשפוז בבית יש תפקיד חשוב לשמירה על איכות החיים וכיום ניתן לעשות זאת בצורה בטיחותית. הנה שלושה מוצרים שיתאימו לכך.

ידית אחיזה מתקפלת לאמבטיה

ידית האחיזה הרווחת במוסדות סיעודיים מוצעת בגרסתה הביתית ומאפשרת רמה נוספת של בטיחות בחללים הרטובים. הידית היא בעלת רגל תומכת המתקבעת לרצפה ואורכה הינו 60 ס"מ. התקנתה קלה, היא חסכונית במקום ומאפשרת להתרומם ולהתיישב בשירותים ובאמבטיה בבטיחות מרבית.

מעקה למיטה

קשישים סיעודיים סובלים מסכנת נפילה ונדרשים לעזרה בפעולות יום יומיות כמו קימה ושכיבה. על מנת לאפשר מידה של עצמאות לקשיש ניתן להוסיף מעקה למיטה למבוגרים אשר מתאים לכל סוגי המיטות ומתחבר אל מתחת למזרון. המעקה מהווה תמיכה נוספת ומקנה הגנה מפני נפילה בעת שינה. אלו המעוניינים בדגמים מפנקים יוכלו לבחור במעקות עם זרוע וכן במעקות משולבים עם תאי אחסון לבקבוק מים, משקפיים, שלט או כל אביזר קטן אחר אשר מנעים את השהות בחדר השינה.

הליכון עם מגש

שדרוג קטן שתורם רבות לאיכות החיים של קשישים סיעודיים. הליכון אלומיניום קל משקל ברוחב של 60 ס"מ, המעניק תמיכה בעת הליכה, קימה וישיבה אליו מצורף מגש מתקפל במידות 40*30 ס"מ, עם שקעים מובנים לבקבוק שתיה וכוס ומקום להנחת צלחת, ספר או כל אביזר אחר המנעים את הזמן. המגש ניתן לשליפה, קל לניקוי, נח לשימוש ואף ניתן לקיפול כאשר אינו נמצא בשימוש. התקנתו קלה.

אשפוז ביתי באיכות של מוסד סיעודי

בטיחות ונגישות הם מהשיקולים המכריעים בין אשפוז ביתי לאשפוז במוסד סיעודי. יחד עם זאת אין להקל ראש בתרומה ובחשיבות הרבה של אשפוז ביתי לאיכות חייו של הקשיש הסיעודי. בביתו הוא מרגיש בטוח, נינוח והשהייה בסביבה מוכרת ואהובה תורמת לבריאותו הנפשית. שילוב של עזרים בטיחותיים כמו ידיות אחיזה, מעקות ועזרים מתלבשים להליכונים יתרמו לנוחות ולנגישות הפעולות היומיומיות ויאפשרו אשפוז ביתי בטוח ונח.

אנו מזמינים אתכם להתייעץ ולשאול אותנו שאלות בנושאי נגישות והנגשת הבית לאנשים סיעודיים צרו עמנו קשר בטלפון: 054-6963056

הכותבת היא סמדר איתן, מנכ"לית הגיל השלישי- עזרים לקשישים 3rd age

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here