מחשבון ביוץ חכם – בדיקת ביוץ טבעית ובטוחה שכל אישה חייבת להכיר!
קרדיט: https://www.daysy.co.il

נשים רבות אשר מבקשות לבצע בדיקת ביוץ על מנת לדעת מתי הן יכולות להיכנס להריון ומתי לא, נעזרות בבדיקות ואמצעים שונים שיכולים לעזור להן. הרבה פעמים, מדובר על מחשבונים ובדיקות שהן חד פעמיות, כלומר, השימוש בהן לא יכול להתבצע יותר מפעם אחת, מה שכמובן יכול לעורר אי נוחות, וכן דורש מהן השקעה מסוימת.

לעמת זאת, היום אפשר למצוא כלים ואמצעים אשר מספקים אפשרות לבדיקות עקביות ורצופות לאורך זמן באופן קבוע, זאת בזכות האפשרות של אותם כלים טכנולוגיים חכמים להכיר את גוף האישה, ללמוד את המחזור האישי שלה ולזהות את תהליך הביוץ. 

בדיקת ביוץ טבעית ורציפה – הכירו את דייזי 

דוגמא טובה למכשיר כזה, היא דייזי. זהו מכשיר לבדיקת ביוץ שלומד את המחזור החודשי של האישה על ידי הזנה חד פעמית של נתונים אישיים ושימוש טבעי ורציף, אשר מתבצע כל בוקר לאחר השינה (4 שעות שינה לפחות) , באמצעות מדידה פשוטה המתבצעת מתחת ללשון אשר בודקת את טמפרטורת הגוף של האישה. מכאן האלגוריתם החכם של המכשיר מצליב את כל הנתונים על מנת לספק מידע מדויק אודות זמני הפוריות והביוץ של האישה.  

בצורה כזו, האישה יכולה לדעת מתי היא יכולה להיכנס להריון במידה והיא רוצה בכך, וכן מתי היא צריכה להימנע מקיום יחסי מין (או קיום יחסי מין בצורה לא מוגנת) במידה ואיננה מעוניינת בכך.

כמו כן, הדבר מאפשר לאישה לדעת נתונים נוספים שיכולים לעזור לה, במידה והיא נמצאת בטיפולים שקשורים לפוריות, בשלבי תכנון הריון וכו׳.

איך מחשבון ביוץ חכם עובד

לפני שנסביר כיצד עובד המכשיר, חשוב להדגיש שמדובר על מכשיר מאוד בטוח ונוח לשימוש.

דייזי הינו מכשיר לבדיקת ביוץ נייד שאפשר להשתמש בו בכל מקום, בכל שעה ובאופן פרטי ואינטימי מבלי להרגיש אי נוחות.

המכשיר עובד בשיטה מאוד פשוטה. למעשה מדובר על מחשבון פוריות חכם ופרסונלי שעובד דרך מדידת טמפרטורות הגוף של האישה בצורה פשוטה, מדי בוקר. בנוסף, יש להזין אל תוך המכשיר את נתוני הווסת מדי חודש. יש למדוד את חום הגוף מתחת ללשון כשמתעוררים בבוקר, וכך אפשר לדעת האם האישה פורייה או לא.

למכשיר יש 2 צבעים אשר מטרתם להציג לאישה האם היא פורייה או לא. במידה והמכשיר מראה אור ירוק, הרי שהאישה לא פורייה, ובמידה והמכשיר מראה אור אדום, הרי שהאישה כן פוריה.

כמו כן, האלגורים של דייזי מאפשר לו לנתח את כל הנתונים של המחזור, וכן לספק תחזית מדויקת לגבי ביוץ וויסות קרובים. חשוב להדגיש כי מדובר על מכשיר פורץ דרך, בעל אלגוריתם ייחודי עם נסיון מוכח של למעלה מ30 שנות פיתוח בגרמניה. האלגוריתם של דייזי מאוד חכם ואמין, אשר יכול לנתח בצורה אופטימאלית את נתוני המחזור החודשי של האישה על בסיס הנתונים שהאישה מספקת למכשיר וביחד עם מסד נתונים רחב שמתבסס על 5 מיליון מחזורים. ומכאן, ומכאן המכשיר יודע כיצד לחשב את מצב הפוריות לאורך זמן. 

לסיום, חשוב להדגיש שכל מנת שהמדידה תתבצע בצורה נכונה, יש להקפיד לבצע אותה לפחות לאחר 4 שעות שינה רצופות ולפני שקמים מהמיטה. וכאמור, השימוש במכשיר מתבצע באמצעות מדידה פשוטה ויומית מתחת ללשון, כך המכשיר סופג את חום הגוף בצורה אופטימאלית ועל פי כך הוא יודע לספק מידע מדויק על ביוץ ופוריות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here