קרדיט: Pixabay

בשנים האחרונות התפתחות המדע והטכנולוגיה רק הולכת וגוברת, התפתחות זו באה לידי ביטוי במגוון רב של תחומים וביניהם תחום המדע, תחום האלקטרוניקה, תחום המוטוריקה וכמובן בתחום הקוסמטיקה והרפואה האסתטית. ד"ר שפירו הינו מומחה בתחום הרפואה האסתטית ובעל קליניקה לטיפולי יופי מתקדמים, יחד נדון בכתבה זו אודות החידושים של השנים האחרונות בעולם הרפואה האסתטית.

כיום התפתחות המדע והטכנולוגיה מאפשרת לתת מענה רפואי לבעיות קוסמטיות רבות שנשים וגברים מבקשים לפתור על מנת לחזק את הדימוי העצמי שלהם, או לתת מענה לצורך הקיים אצלם מסיבה כזו או אחרת. להלן פירוט חלק ממגוון הטיפולים החדישים ביותר בתחום הרפואה האסתטית.

טיפול בצלוליט– הצלוליט או כפי שנהוג לומר "עור תפוז" הוא הצטברות תאי שומן תחת העור, לרוב באזורי הישבן, ירכיים, והידיים, אשר יוצרים מראה של גבשושיות בעור ומראה לא חלק ואחיד של העור. הסיבה אשר גורמת לצלוליט להיווצר היא חוסר זרימת דם ותנועה באזורים אללו, מה שמפחית את היווצרות הקולגן באזורים אלו. כיום ניתן לטפל בצלוליט ביעילות ובמהירות באמצעות טיפולי וולה שייפ (מכונה מתקדמת וייעודית לטיפול בצלוליט).

הסרת קעקועים– כאשר אנשים מתקעקעים הסיבה כמובן אסתטית לצורך הוספת יופי וחן, או הנצחת זיכרון ומסר על גבי העור. אך ישנם מקרים רבים בהם האדם אשר קעקע קעקוע מסוים אינו מעוניין בו יותר, וזאת בשל מאס  או חוסר רלוונטיות של הקעקוע עבור האדם. על צורך זה פותח הליך מתקדם עבור הסרת קעקועים. הליך זה מתבצע באמצעות טיפולי לייזר. הלייזר מפרק את הפיגמנט לחלקיקים, ובהדרגה מטיפול לטיפול הקעקוע הולך ודוהה עד שנעלם.

המסת שומן– טיפול אסתטי וחדשני ביותר הינו טיפול המסת שומן בקור, או כפי שנהוג לומר באנגלית CoolSculpting. טיפול מסוג זה מאפשר הצהרת היקפים באזורים קשים ובעיתיים להצרה וחיטוב כמו ירכיים, בטן, ידיים ועכוז. טיפול המסת שומן בקור מתבסס על העובדה שתאי השומן פגיעים לקור הרבה יותר מאשר רקמות העור שמסביבם, ובאמצעות טיפול מבוקר של קירור אזורים בהם קיימים הצטברות רבה של תאי שומן, רקמות השומן יפגעו. הטיפול עצמו מתבצע בשלבים (כאשר הטיפול מתחלק למספר טיפולים כאשר כל טיפול אורך כשעה), הטיפול מותאם לכל מטופל באופן אישי, ואינו פוגע בתפקודו הגופני של המטופל.

הקליניקה של ד"ר שפירו מבצעת מגוון רחב של טיפולי רפואה אסתטית, אשר ביניהם טיפולי הסרת קעקועים, טיפול בצלוליט, המסת שומן בקור, מילוי שפתיים, מיצוק העור, ועוד מגוון רחב של טיפולים למטרות שונות, בצורה מקצועית ומנוסה. לפרטים נוספים התקשרו  03-544-5223.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here