דלקת הערמונית נפוצה
תמונה - Freepik

דלקת בבלוטת הערמונית או בשם המקצועי שלה פרוסטטיטיס לא חיידקי כרוני, היא מחלה אצל גברים שגורמת להם לכאבים במערכת השתן ולתסמינים נוספים באזור אברי המין. דלקת בערמונית אינה נגרמת כתוצאה מדלקת או זיהום. על מנת לוודא שאכן יש דלקת בערמונית יש להיוועץ עם מומחה טרם לקיחת טיפול, ולוודא שאכן יש לנו דלקת בערמונית. ישנם המון תסמינים לדלקת בבלוטת הערמונית כמו דם בנוזל השתן / הזרע, כאבי באזור הפין, באגן, מעל הפין, כאבי גב, כאבים ביחסי מין, כאבים בפליטת זרע ועוד. חברת better מתמחה ביצור ושיווק של תוספי תזונה וויטמינים ייחודיים שכל תפקידם הוא לעזור ללקוחות שלהם לשמור על אורח חיים בריא יותר ולשמור על תזונה בריאה יותר לאורך זמן, חברת better  קיימת מעל 18 שנה והיא אחת הוותיקות בתחום הבריאות, המוצרים של החברה מיוצרים לפי התקנים והדרישות המחמירים ביותר בעולם, תוך כדי שהם שומרים על פסי ייצור נקיים.

 

סוגי טיפול בעצירות

אם אתם מחפשים פתרון לטיפול בעצירות בדרך טבעית ואפקטיבית בעזרת תזונה נכונה, נסו באמצעות סיבים תזונתיים. הסיבים נחשבים תרופה מצוינת לעצירות. מטרת הסיבים היא להגדיל את נפח הצואה ולהפוך אותה לרכה יותר כמו כן הסיבים נמצאים בירקות ופירות, קטנית ותוספי תזונה. הסיבים יסייעו ביציאה קלה יותר של העצירות ויספקו טיפול הולם בטיפולי העצירות השונים כאחד מסגנונות הטיפול הטובים ביותר.

 

אל תתנו לטפילים במעיים להכתיב לכם נוחות

טפילים במעיים הינם אורגניזמים המשמשים בגוף האדם על מנת להתקיים. הטפילים יכולים לחיות בהרמוניה במעיים ואילו אחרים יכולים לפגום במערכת המעיים ולפגוע ברקמות הגוף השונות ועלולים לגרום למחלות כגון דלקת מפרקים ומחלת קרוהן. לטפילים במעיים ישנם מספר דרכי התמודדות כמו שימוש בתוספי תזונה אשר ישפרו משמעותית את הטפילים השונים במעיים שלכם ויגרמו לכם להרגיש טוב יותר מבחינת מערכת העיכול. לפרטים נוספים פנו לחברת better אשר מתמחה בתחום תוספי הזונה והחברה קיימת מעל לשמונה עשרה שנה. חברת better מקבלת את כל האישורים הנדרשים והתקנים של משרד הבריאות על מנת לספק את החומרים הטובים ביותר בשוק התוספי תזונה, לפרטים נוספים על חברת better  והזמנות צרו קשר בטלפון : 1-700-7031-70.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here