בריחת שתן: לפעמים, פרספקטיבה חדשה יכולה לעשות את כל ההבדל

בריחת שתן זה לא נושא שאנחנו אוהבים לדבר עליו, אבל האמת היא שזה יכול לקרות לכולנו. למעשה, מיליוני אנשים בכל רחבי העולם מתמודדים עם איזשהו סוג של בריחת שתן כחלק משגרת חייהם. ולמרות שכל כך הרבה אנשים חיים עם זה, עדיין לרובם זה ייקח בממוצע כשש עד שבע שנים עד שהם יעיזו לדבר על כך עם הרופא שלהם. אז מה ניתן לעשות כדי שזה לא יקרה? כנראה שרק שינוי פרספקטיבה יכול ליצור הבדל משמעותי ולשנות את הכל.

חשבו על כך: הסתרה של המצב במשך שש עד שבע שנים אומר שאנשים חיים עם דליפות שתן ומקבלים את זה כדבר טבעי ונורמלי (בייחוד אם הם עברו את גיל 50). יש כאלה שבכלל מסתירים את זה אפילו מיקיריהם במהלך כל התקופה הארוכה הזו, וזה גם אומר ש-7-6 שנים הם ינסו למצוא דרכים כדי להתמודד עם המצב, ובינתיים יגבילו את מספר היציאות והבילויים עם חברים, משפחה ועבודה. בקיצור, שש עד שבע שנים של לחיות עם בריחת שתן בסתר. בהחלט לא מצב קל או פשוט.

כאשר אנשים סוף סוף מעוניינים לדבר על בריחת השתן שממנה הם סובלים, הם מעלים שאלות רבות לגבי מצבם, כמו: איך לנהל את הבעיה, איך אפשר לעצור אותה וכן אילו מוצרים כדאי לנסות. השאלות מגוונות, אבל הרגשות שבאמת נמצאו משותפים לכל מי שסובל מבריחת שתן הם בושה ומבוכה. נשים וגברים כל כך מתביישים במצב זה, עד שזה מונע מהם להתקרב לאחרים מחשש שמא תקרה איזו "תאונה" ומישהו ישים לב. זה גורם להם להימנע מלעשות את הדברים שהם אהבו לעשות בעבר. זה מונע מהם לקבל עזרה וטיפול בדליפות משלפוחית ​​השתן שלהם. זה למעשה מונע מהם לחיות חיים ללא בריחת שתן.

אם חיפשתם קצת מידע באינטרנט על בריחת שתן, בטח כבר הספקתם להבין שישנם כלים שיכולים ללא ספק לעזור לכם להתמודד עם הבעיה, ואפילו להעלים אותה. יש אפשרויות טיפול מגוונות, חדשות ומתקדמות שיוצאות כמעט כל יום, כך שאתם בהחלט מסוגלים לנסות להתגבר על מצב זה. אבל לא משנה כמה פתרונות יש שם בחוץ עבורכם, בין אם אלה מוצרי הספיגה למבוגרים, התקנים, תרופות, ובין אם תרגילים לחיזוק רצפת האגן כמו קיגל ושינוי התזונה, אף אחד מהם לא יעשה את העבודה אם אתם לא תהיו מוכנים להודות שיש לכם בעיה ושמה בריחת שתן, ושאתם צריכים לעשות משהו בקשר לזה.

לפעמים, המוטיבציה הטובה ביותר נובעת דווקא מסבלם של אחרים. אז אולי כדאי שתראו מה אנשים אחרים שסובלים מבריחת שתן אומרים על מצבם, וזה יעזור לכם לראות את חייהם של אחרים כאילו היו שלכם, וכך גם לא תרגישו לבד בכל הסיפור הזה. סיפורים אישיים רבים יראו לכם שברגע שאתם מוצאים את האומץ לעשות משהו בנוגע לבריחת שתן, החיים שלכם יכולים להיות הרבה יותר מלאים, מהנים וטובים.

אנשים רבים שסובלים מבריחת שתן מודים כי היו רוצים לנקוט בפעולות הרבה יותר מוקדם מכפי שעשו. הם גם היו רוצים לדבר עם מישהו על המצב שלהם, בין אם זה בן הזוג, חברים, בני משפחה או הרופא שלהם. אל תשאירו את זה אצלכם, ולימדו מניסיונם של אחרים. התקווה היא שאם תקראו את הסיפורים שלהם, תמצאו את האומץ לדבר על בריחת השתן שממנה אתם סובלים, ואפילו לעשות משהו בקשר לזה.

הערה 1

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here