אומרים שלום לפחמימות

בעולם המודרני בו אנו חיים חלה התעוררותה של מודעות לגבי המזון אותו אנו צורכים וערכיו הבריאותיים. אין זה מפתיע כלל, הרי המזון הופך להיות חלק מאיתנו, הוא מזין את הגוף והנפש ומספק את הטעם המדהים שמשדרג את היום. אך בעוד הוכח לא פעם כי הפחמימות האהובות עלינו עשויות להיות מזיקות, תעשיית המזון הצליחה למצוא פתרונות אלטרנטיביים שיענו על דרישות הטעם, השובע והבריאות.

בין אם אתם ספורטאים, לוקים בסוכרת או מעוניינים להוריד במשקל, הרי שאתם כבר יודעים כי מזון דל פחמימות הוא ככל הנראה החבר הכי טוב שלכם. הפחמימות אולי מביאות לתחושת שובע מהירה, אך האמת היא כי מזונות עשירים בפחמימות עשויים לגרום לתחושת כבדות, עלייה של רמת הסוכר בדם והשמנה. במידה ואין אתם מעוניינים לסבול מתופעות לוואי אלו אך עדיין ליהנות ממגוון מאכלים טעימים, בריאים ומגוונים, הרי שמומלץ יהיה להיפטר מהפחמימות בתפריט שלכם ולמצוא להם תחליף ראוי.

בונים תפריט חלופי

אולי התרגלנו לאכול סנדוויץ' בארוחות שונות במהלך היום, אולי הפסטה הייתה חלק בלתי נפרד מחיינו, אך בשעה שאנו רוצים לעשות שינוי בחיים, הרי שיהיה עלינו לבנות תפריט דיאטה ללא פחמימות אשר יענה על כל צרכי הגוף ויספק בעבור כל אדם את הטעמים שהוא אוהב. כך אפילו ניתן יהיה להחליף את הלחם הלבן בלחן פשתן טעים, ריחני ומזין.

שומרים על הבריאות

חשוב להבין כי הפחמימות עשויות להיות מסוכנות בעבור אנשים אשר סובלים ממחלת הסוכרת. אך בשעה שיוצרים תפריט דיאטה לסוכרת הרי שאתם תוכלו למעשה ליהנות ממגוון מאכלים עשירים ומזינים אשר ישמרו על בריאותכם ויעניקו לכם את תחושת השובע ושביעות הרצון מהטעם המרשים שיעשיר את יומכם. חשוב לזכור כי מומלץ להתייעץ עם הרופא האישי שלכם ודיאטנית על מנת למצוא את האיזון המדויק לתפריט החדש שלכם.

נהנים מלחמים ונמנעים מפחמימות

קבוצת ביכורים – תעשיות מזון בע"מ, מעניקה לכם את האפשרות לחזור וליהנות גם מלחם, לחמניות וקרקרים, גם אם אתם מנסים להימנע מפחמימות. כאן ניתן יהיה למצוא דברי מאפה העשויים מקמח פשתן, אשר הוכיח במחקרים רבים את יתרונותיו התזונתיים ומהווה תחליף טעים, בריא ומזין ללחמים הלבנים. התקשרו 02-5703893.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here