שמים קץ לסמים!

ההתמכרות לסמים הינה מבין ההתמכרויות ההרסניות ביותר שקיימות. היא עתידה להביא לנזקים פיזיים ופגיעה נפשית הן במכור והן בכל האנשים אשר מקיפים אותו במהלך היום יום. ההתמכרות מונעת מהמכור לראות אל מעבר לרגע בו ישיג את המנה הבאה שלו ועל כן הופכת את כל ההווה לחסר משמעות בלעדי הסם. המשיכו לקרוא וגלו על חשיבותה של הגמילה והמקומות הנכונים בהם ניתן יהיה לפתוח בתהליך זה.

סמים הם הרבה יותר מאשר רק בעיה חברתית, הם הדרך המהירה ביותר להרוס את חייו של אדם בעודו בחיים. ולא רק זאת. ההתמכרות שלו עשויה לפגוע גם באנשים החשובים לו, במקור הפרנסה שלו ואף עשויה לגרור הסתבכות עם החוק. מרכזי גמילה מסמים מאפשרים כיום לאנשים רבים למצוא את הדרך המותאמת להם להתמודד עם התמכרותם בהצלחה, זאת הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי והרגשי.

קצת על תהליך הגמילה עצמו

השלב הראשון של הגמילה יכלול התמודדות עם החיים בלא נוכחות הסם עצמו. התמכרות לסמים קשים עשויה להביא לתסמיני גמילה לא פשוטים בשלב זה. כך שחשוב לוודא כי מרכז הגמילה בו אתם בוחרים יכלול צוות רפואי אשר יבצע מעקב על המצב הפיסי של המטופל ויוודא כי הגמילה הפיזית מתבצעת בצורה הנכונה ומבלי שתגרום לנזקים לאדם. לאחר שלב זה תתחיל הגמילה הנפשית. במסגרתה תתבצע בחינה של השלבים שהובילו להתמכרות כמו גם רכישה של מנגנוני התמודדות עם החיים מבלי שיעלה הצורך לשוב ולהשתמש בסם.

לומדים לפתוח דף חדש

אין זה משנה אם מדובר על קוקאין או מריחואנה, גמילה מסמים קלים כוללת שלבים בתהליך. כך שבשני המקרים חל איסור על שימוש בחומרים המסוכנים הללו על מנת לפכח את המטופל ולהביא אותו להתמודדות בריאה ומוצלחת עם חייו והנסיבות הקיימות כעת בהן. חשוב לזכור כי ההתמודדות עם הגמילה אינה פשוטה, ועל כן מומלץ יהיה לפנות אל מרכז גמילה אשר יוכל לסייע בתהליך לכל אורכו.

נגמלים כי מגיע לנו חיים מאושרים יותר

הסטטיסטיקה מוכיחה כי אנשים רבים מוצאים את עצמם עמוק בתוך ההתמכרות לסמים, אך חשוב לזכור כי יש אור באפלה והוא מרכז הגמילה הרפואי "רנסאנס ויקטוריה". במסגרתו של המרכז ניתן יהיה לקבל תוכנית טיפול המותאמת באופן אישי לסוג ההתמכרות ותדירות השימוש בסם. כך למעשה להתחיל בדרך לא עבר חיים מאושרים ובריאים יותר בהם הסם לא שולט על כל החלטה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here