מוציאים את האופניים מהבוידעם

כדי לשמור על אורח חיים בריא, עלינו להקפיד על פעילות גופנית באופן יום יומי כמעט. מומחים רבים ממליצים על פעילות גופנית מהנה שתאפשר לנו לשרוף קלוריות ולבלות בנעימים. אחת הפעילויות המהנות יותר היא רכיבה על אופניים. במקום להסתגר בבית או בחדר כושר, אפשר לצאת אל האוויר הפתוח ולעסוק בפעילות גופנית תוך שאתם מתבוננים מדי פעם בנוף שמסביב.

רכיבה על אופניים – 5 סיבות לעשות זאת

אם אתם מעוניינים לשמור על הבריאות ולהשיג תוצאות טובות בדיאטה שהתחלתם לאחרונה, זה הזמן להוציא את האופניים מהמחסן, ואם אין לכם – לקנות חדשים. אלה כמה סיבות טובות לרכוב על אופניים:

  • חוסכים בכסף – האופניים היא השקעה חד פעמית. בניגוד למנוי לבריכה או לחדר כושר, אתם יכולים לרכוב על האופניים בחינם בכל עת.
  • הופכים את הרכיבה להרגל – האופניים הם כלי תחבורה לכל דבר. אם אתם עובדים לא רחוק מהבית, תוכלו לוותר על נסיעה בתחבורה ציבורית או ברכב ולרכוב כל הדרך אל העבודה. כך תוכלו לעסוק בפעילות גופנית באופן קבוע.
  • רכיבה טובה לבריאות – רכיבה על אופניים היא פעילות אירובית חשובה המפעילה את השרירים. בדרך זו היא מקטינה את הסיכויים לחלות במחלות שונות כמו סוכרת, מחלות לב, מחלות כלי דם וכדומה.
  • שורפת קלוריות – האופניים עוזרים לכם לשרוף קלוריות בקלות ובמהירות. לדוגמה, אם תרכבו על אופניים במהירות של 10 קמ"ש במשך כ-30 דקות, תוכלו לשרוף 110 קלוריות.
  • רכיבה למצב רוח טוב – עבר עליך יום מטורף בעבודה ואתה מרגיש עצבני? החבר עזב אותך ואת חשה בדיכאון המחלחל אל תודעתך? זה הזמן לצאת לרכיבה. רכיבה על אופניים מסייעת בהפחתת מתחים ומעלה את מצב הרוח.

לפני שרוכבים, בודקים

רכיבה על אופניים היא פעילות כובשת וטובה, אך היא אינה מתאימה לכל אחד. אם אתם סובלים ממחלות רקע כלשהן, מומלץ להיוועץ עם רופא המשפחה. כמו כן, רכיבה על אופניים, כמו כל פעילות גופנית, היא פעילות מאומצת. כך שבתחילת הדרך חשוב להתחיל לבצע את הרכיבה בהדרגה כדי לא להעמיס על הגוף. גם אם אתם מתלהבים מהרכיבה בנוף הפתוח, זכרו לקחת את הדברים לאט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here