מקור pixabay

השנים מביאות עמן התמודדויות שונות, כאשר לעיתים קרובות אין לנו את כל הכלים כדי לפתור אותן לבד. כדי למצוא את הכוחות הפנימיים בתוכנו, ולהעצים את עצמנו, רצוי לפנות אל אנשי המקצוע – ולקחת את הצעדים הבאים לעבר עתיד טוב יותר. בין מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם, פנייה אל חוות סוסים טיפולית היא ללא ספק פתרון מומלץ – ואף רצוי.

לאורך הילדות, שנות ההתבגרות ועד הכניסה אל הבגרות, אנו עוברים תקופות רבות ומגוונות – ומתמודדים עם אתגרים רבים. לא כל אחד מזהה מיידית את העוצמות הטמונות בתוכו. כדי למצוא את הכוחות הפנימיים שלנו, ולהתגבר על כל אתגר, רצוי לפנות אל חוות הזהב, חוות סוסים טיפולית, ולהסתייע בשירותיה החשובים. חווה זו, שנוסדה בשנת 2000, ממוקמת ביישוב עלי זהב שבמערב השומרון. החווה הוקמה לראשונה מתוך רצון לפתח את תחביב הרכיבה על סוסים על רקע נופים מרהיבים. בהמשך, בשנת 2010, נפתח המרכז לרכיבה ספורטיבית וטיפולית – אליו מגיעים רבים מדי יום ביומו. נשמח לעמוד לרשותכם.

 

לרכב על סוסים – ולמצוא את הכוחות הפנימיים שלנו

ככל שאנו מתבגרים, האתגרים עליהם אנו נאלצים להתגבר הופכים למורכבים יותר ויותר. לא תמיד עומדים לרשותנו הכלים, היכולות או ההבנה הפנימית כי אנו חזקים מספיק לעבור אותם. בהתאם, עלינו לחקור את האפשרויות השונות העומדות לרשותנו – ולבקש את העזרה הדרושה. אחת האפשרויות המומלצות ביותר הינה רכיבה טיפולית על סוסים.

יתרונותיה הרבים של רכיבה טיפולית על סוסים הם רבים. ראשית, מענה זה מותאם לגילאים שונים – החל מילדים ועד מבוגרים. בנוסף, מדובר בפתרון המסובסד על ידי קופות החולים. כמו כן, רכיבה טיפולית על סוסים מסייעת בהתמודדות עם מגוון נושאים, כדוגמת הפרעות קשב וריכוז, שיפור הקואורדינציה, קשיים רגשיים או התנהגותיים ועוד. כך או כך, מדובר במענה חשוב מאין כמוהו – ואתם מוזמנים לבקר בחוות הזהב למענה רלוונטי.

 

להביט קדימה

אין בושה בלבקש עזרה, בייחוד כאשר מדובר בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם. בין אם מדובר באתגרים רגשיים, קשיים התנהגותיים, הפרעות קשב וריכוז או שמא מדובר במצבים אחרים הדורשים מענה – אתם מוזמנים לפנות אל חוות הזהב. בחווה זו הרכיבה מתבצעת באופן פרטני או קבוצתי, באווירה נעימה ומשפחתית – ובהשגחתם של מדריכים מוסמכים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-254-5416

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here