קרדיט צילום: מאוחדת

מרפאת מאוחדת קוממיות בבת ים מזמינה הורים לילדים לערב מרתק בנושא מיינדפולנס ובריאות הגוף והנפש שיעניק כלים להתמודדות עם העומס היומיומי.
מתי? 19/2 בשעה 19:30 פתוח לקהל הרחב וללא תשלום

פעילות מיוחדת בנושאי בריאות פיזית ונפשית של הורים וילדים תועבר החודש במרפאת מאוחדת בסניף בת ים-קוממיות. בערב הפעילות יועברו שתי הרצאות מקצועיות ומרתקות שיעניקו כלים פרקטיים לגידול ילדים ולאיזון נפשי. את ההרצאה הראשונה ״איך לגדל ילדים בריאים פיזית ונפשית יעביר ד״ר עאמר אחמד, רופא ילדים במרפאה, והיא תעסוק בנושא תפקידו של ההורה לבריאותו הנפשית והגופנית של הילד. בהמשך הערב הדס אור – מקדמת בריאות, דיאטנית ומנחת קבוצות מיינדפולנס תעביר הרצאה הכוללת טיפים כיצד למלא את המצברים שלנו בתור הורים? הרצאתה של אור תכלול הסברים ותרגול מיינדפולנס.

בעולם בו הלחצים שולטים בחיינו, במיוחד בתור הורים, מיינדפולנס בא לתת לנו את הכלים להתמודד עם אי הוודאות המתמדת, מסבירה הדס אור. הסדנאות יעבירו כלים שימושיים להורים בקבלת החלטות, בריבוי משימות ודרכי רוגע בתקופות המאתגרות. המיומנויות הנ״ל הוכחו כמשפרות את אורך החיים גם במימד הנפשי וגם במימד הפיזי ואת מערכות היחסים עם הסובבים אותנו.
במסגרת הסדנאות להעשרה של מרפאת מאוחדת בת ים-קוממיות, הקהל הרחב מוזמן ללמוד כיצד ליצור זמן ורגיעה עצמית בתקופות עומס ולקבל כלים שימושיים להורות בריאה.
הפעילות תועבר ב-19.2.2023 בשעה 19:30 במרפאת מאוחדת בת ים קוממיות- נעמי שמר 9, בת ים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here