המהפכה של עולם השתלות השיניים - טיפול שלם ביום עבודה אחד

כל מי שעבר השתלה יודע עד כמה מורכב התהליך. אולם, בשנים האחרונות מומחי רפואת השיניים הצליחו לפתח דרך טיפול חדשנית שמיטיבה עם המטופלים- השתלת שיניים מהירה במיוחד. כך שכל תהליך ההשתלה נמשך כיום אחד בלבד.

השתלה ביום אחד – איך זה מתבצע?

בעבר מטופלים שסבלו מפגמים שונים בשיניים רבות נאלצו להשתמש בשיניים תותבות באופן קבוע. אולם עם התפתחות עולם ההשתלות הצליחו הרופאים לשפר את מצבם. כיום, בשיטת ההשתלות החדישה ביותר אול און 4, רופאי השיניים יכולים לצמצם עוד יותר את זמני העבודה וניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד. הטיפול המהיר מוריד משמעותית את רמות הסבל שהחולים נאלצו לסבול ומאפשר חזרה מלאה לשגרה, עם יכולת תיקון פשוטה יחסית.

למי זה מתאים?

בעבר השתמשו רופאי השיניים בשתלים דנטליים לטיפולי בשיניים חסרות. אולם תהליך ההשתלה של אלו, הוא מורכב מאוד, ולא מתאים לכל סוג חניכיים. אנשים בעלי חניכיים דקות מאוד, או כאלו אשר סובלים מצפיפות עצם נמוכה לא יכולים להחזיק מספר רב של שתלים ולכן הרפואה נדרשה למצוא להם פתרון אפקטיבי. השתלת אול און 4, מאפשרת להניח גשר שיניים על מספר מצומצם מאוד של שיניים (בין 4-8 שיניים). השיטה מונעת טיפולים כירורגים מסובכים של השתלות עצם והרמות סינוסים, ומאפשרת לאדם לחזור לאורח חיים מלא בפרק זמן מידיי. חשוב לציין כי למי שיש סינוסים נמוכים עם עצם דקה באזור השיניים הטוחנות, יש להם עדיין עצם טובה בקדמיות וניתן יהיה לעשות את הטיפול אול און 4.

איפה מתבצעים הטיפולים?

בישראל פועלות מרפאות שיניים פרטיות רבות. אולם בתהליך כל כך עדין וחשוב, כל מטופל רוצה למצוא את הרופא הטוב ביותר שיש. מענה מקצועי של רופא שיניים בתל אביב והסביבה תלוי בעיקר בשיטת העבודה. כדי להיות בטוחים שהרופא יכול לטפל בבעיות שיניים מורכבות, כדאי להגיע לפגישת ייעוץ ולפרוש את המצב הרפואי במלואו.

בוחרים במרפאה המקצועית ביותר

אזור מרכז הארץ מציע מגוון שירותי רופא שיניים בגבעתיים, רמת גן והסביבה. כל מה שאתם כלקוחות צריכים לעשות הוא למצוא את הרפוא בעל הניסיון והמומחיות המתאימה כדי להיות בטוחים בטיפול שתקבלו.

צוות מרפאות שביט מלווה לקוחות רבים בתהליכים רפואיים שונים. החל משלב האבחון והייעוץ ועד למתן טיפול רפואי מקצועי, הצוות שלנו מוכן לתת שירות אישי ואדיב לכל לקוח. הרופאים של מרפאות שביט עומדים בסטנדרט טיפול מהשורה הראשונה. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ, ניתן ליצור קשר בטלפון 03-7329376.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here