מהיום דיאטה – טיפים לדיאטה בריאה ומהנה

אנו אוהבים לדאוג למראה החיצוני שלנו – לקנות בגד חדש או לנסות תסרוקת מושכת. משום כך, אחד הנושאים המטרידים אותנו בחיי היום יום הוא המשקל שלנו. בעולם שבו אנשים רזים נחשבים ליפים יותר, אנו מסוגלים להתרגש מכל קילוגרם עודף הנוסף לגופנו. מנגד, לא תמיד אנחנו אוהבים לוותר על המבורגר וצ'יפס בתוספת כוס גדולה של קולה המוסיפים לגוף חומרים מזיקים ושומנים מיותרים. בדרך זו אנו שרויים במעין פרדוקס, בעודנו מעוניינים להיראות טוב מצד אחד, ולהישאר שבעים ומאושרים מצד שני.

כך תשמרו על דיאטה מאוזנת

בעזרת דיאטה בריאה ונכונה תוכלו להמשיך באורח חיים בריא מבלי להתפשר על אכילת מאכלים טעימים ומזינים. אלה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם בכך:

  • להתחיל בהדרגה – אם עד עכשיו הארוחה המסורתית שלכם הורכבה מנקניקיות מטוגנות וצ'יפס, סביר להניח שהמעבר החד אל חסה ועגבניות לא יטיב עמכם. זכרו כי כל מה שבא בקלות עלול גם ללכת בקלות, כך שגם אם הצלחת להשיל מעצמכם שני קילוגרמים בתוך שבוע בהימנעות מאכילה, אתם עלולים "להישבר", להתחיל לאכול מאכלים בלתי בריאים ולהשמין אף יותר.
  • הקפידו על ארוחת בוקר טובה – מחקרים בתחום הבריאות הוכיחו שאנשים האוכלים ארוחת בוקר הם בריאים ורזים יותר. אנשים שמצליחים לרדת במשקל הם אותם אנשים שמקפידים על ארוחת בוקר מזינה בתחילת היום. כך שבהמשך היום הם רעבים פחות, מרוכזים הרבה יותר בעבודתם ומלאי אנרגיה שמשאירה אותם ערניים לאורך היום.
  • מותר לכם לאכול אחת לשבוע מנה משמינה – התחלתם לאכול בריא אבל קשה לכם לוותר על מנת פלאפל טובה? אחת לשבוע אתם בהחלט יכולים לאפשר אותה לעצמכם. בדרך זו תוכלו להקנות לעצמכם הרגלי אכילה בריאים שיימשכו לאורך זמן.

אינכם מוכרחים לעשות זאת לבד

לא נעים להישאר עם צלחת ירקות במסיבה בזמן שהחברים שלכם ממלאים את הצלחות שלהם מכל הבא ליד. אם תאם מגלים שקשה לכם להימנע ממזונות מפתים ואתם היחידים בסביבתכם שמקפידים באמת על תזונה נכונה, כדאי להצטרף לקבוצת תמיכה. כך תוכלו להכיר חברים חדשים ולהתקדם יחד לקראת המטרה המשותפת. אחרי הכול, כל אחד מאתנו רוצה להיראות טוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here